דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצעד האבסורד והאיוולת 6.2006 

מאת    [ 02/07/2006 ]

מילים במאמר: 994   [ נצפה 6184 פעמים ]

מצעד האבסורד והאיוולת 6.2006


שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS, חוקרת, מרצה, יועצת ומאמנת,
מומחית להעצמה מעשית של א-נשים


חודש יוני מביא עימו שמש, חום, קיץ, ונחשולי אבסורדים: נערים אונסים ילד בחתונה, הפרקליטות "שוכחת" להגיש כתבי אישום נגד אנסים ומשחררת אותם, שופט איוול שטוען, שקורבן האונס נהנתה מהאונס, שופטות שאינן ראויות לתפקיד, ששוכחות לקרוא את פסק הדין, שרתים שהופכים לאחיות, נהגים שהופכים לשגרירים, ובין לבין, אנחנו, שמנסות להישאר שפויות

מכון ההימורים של מקסימוב בכלא
עופר מקסימוב, המרצה עונש של 17 שנות מאסר, בין כתלי בית הכלא, מוכיח זאת בגדול. גם משם הוא ממשיך להמר, מידי שבוע ב- 3,000 ?. תהרגו אותי, אבל אני לא מצליחה להבין, מאיפה יש למקסימוב כסף?. ואם כולנו יודעים על ההימורים, מדוע אין הנהלת הכלא עוצרת אותם?.

העובד הסוציאלי ש"סעד" את לקוחותיו
עשרות ילדים נפלו, ככל הנראה קורבן לעובד סוציאלי פדופיל, כבן 30 מהעיר ראשון לציון. אחרי אלוקים, אנו אמורים לשים מבטחינו בהורינו ובדמויות כדוגמת מורים, עובדים סוציאליים ומטפלים למיניהם. מידי יום מתברר, שהשילוב של דמות מטפלת ומין זכר, הינו לעיתים קרובות מידי שילוב קטלני.

מה עושים שני סוטים בחתונה?- אונסים ילד
ובאותו עניין, באמצע חתונה, אנסו שני נערים בני 14 ו- 15 ילד בן 9. הנערים הודו ואילו הפרקליטות החליטה לא לדרוש עונש מאסר, הואיל ולטענתה, הנערים קיבלו אחריות על מעשיהם וכי יש לשקם אותם. צריך להרוג אותם, אם אתם שואלים אותי. לשקם, צריך אם בכלל יהיה אפשר, רק את הילד שהיה קורבן האונס. ובינתיים, אולי לשלוח אותם לשיקום בבתי הפרקליטים החומלים.

המאבטח שטובח
ובאותו עניין, שרון כהן, בן 33, מאבטח, שכל קשר בינו לבין ביטחון משול לקשר שבין מחבל מתאבד לביטחון, גבר מטורף, לא בהגדרה פסיכיאטרית, אלא במבחן התוצאה, רצח את בנו בן ה-4 והתאבד, למרבה שמחתי, מיד לאחר מכן. למה לשמחתי? כי אני חוששת, שעורך דין טוב מול פרקליטות רשלנית ושופט/ת מלאי חמלה, היו מוציאים אותו לנופש פסיכיאטרי והיינו מוצאים אותו מטייל להנאתו ברחובות ישראל, שנים מועטות לאחר הרצח.

הרוטוויילרים של ועדת הקלקלה
עולים חדשים יוכלו להביא רוטוויילרים לישראל. למה? כדי להבטיח שלפחות ילד אחד מידי שבוע ימצא את פניו בין מלתעותיו של הרוטוויילר. כך פסקה ועדת הכלכלה של הכנסת, שיודעת הכל, חוץ מלכלכל את צעדיה בתבונה.

ישוחררו ילדי חברי הפרקליטות
מחדל בפרקליטות: בוטל כתב אישום נגד נערים שהודו באונס של ילד. ולמה הפעם? כי כוכבי הפרקליטות הגישו את כתב האישום באיחור, וללא אישור היועץ המשפטי. מעניין את מי בפרקליטות מכירים הורי האנסים. אם נמצא את התשובה לכך, נדע למה שכחו את כתב האישום בבית...

הידעתם?, אונס הינו חוויה מענגת...
ייתכן שמעשי הנאשם נעמו לנאנסת"... כתב השופט אמינוף, מבית המשפט בנצרת. שתי שופטות, כוכבות מיוחדות בפני עצמן, מוניץ ודה- ליאו לא קראו לדבריהן את פסק הדין, ובדיעבד ניסו להתנער מהאמירה. לי יש הצעת ייעול: בואו נעמיד למבחן את יכולת ההנאה של השופטות בעת חוויית אונס. ובמי נבחר? אולי בשופט אמינוף...

ניהול נשי?
אומרים לי שנשים מביאות עימן ניהול אחר, ניהול נשי, ניהול ערכי. כפמיניסטית אני רוצה להאמין, אבל המציאות טופחת על פני. מרגע שעולה אדם לכס השלטון, כל שלטון, כל אדם, מסתבר, שזה מעביר אותו על דעתו. יפה אלון, טירנית חסרת אמפטיה, ששלטה שלטון יחידה בבית הספר הניסויי- קהילתי "גבריאלי" בתל- אביב, ואשר גובתה בחותמת גומי לאורך השנים, על ידי יו"ר ועד ההורים מרופד ההנאות, "סידרה" עבודות בבית הספר אותו ניהלה, ללא מכרז לבן זוגה וגם לילדיה. טוב, יפה, הלא כל כך יפה לא מכירה ולא שמעה על הניהול הנשי האחר.

מי צריך את חיל המתנס"ים?
ובכן, אני לא!. המתנסים הם גופים עסקיים- רווחיים לכל דבר, ואין כל סיבה לדעתי, שישרתו בהם חיילים וחיילות, חינם ללא כסף.

איפה כל הילדים עם הראשים עטורי הכינים?
מדענים באוניברסיטת בריסטול הודיעו שישלמו 20 לי"ש על כל משלוח כינים טרי שיגיע למעבדתם. אז, איך אתם רוצים את הכינים? עם הילד/ה? בלי?.

האם קטנו הפערים בשכר בין המינים?
ולמי שתהה האם יש שינוי לטובה בהפרשי השכר בין נשים וגברים, ובכן, במילה אחת: לא!. שכר הגברים ממשיך להיות גבוה בלפחות 30% משכרה הנשים, וזאת ללא הוצאות רכב, אופציות, בונוסים, מניות, נסיעות לחו"ל ועוד.

לשיפוץ התיאטרון יש 72 מליון שקלים
72 מיליוני שקלים רוצה עיריית תל אביב להשקיע בשיפוץ תיאטרון הבימה. בסכום הזה אפשר להקים שכונה. אני מוותרת. שלא ישפצו. אני בעד תיאטרון נוד ברחבי ישראל, הוא בטוח לא יעלה 72 מליון שקלים ויביא את בשורת התיאטרון, לא רק ליפי ויפות הנפש התל אביבים, אלא לעם כולו.

ויקומו השרתים ויהיו אחיות ורופאים
שרתים. אלו שמנקים אסלות, מטאטאים משטחים, פותחים ונועלים כיתות, הם יהיו הרופאים והאחיות של ילדינו, במקרה פציעה. מה דעתכם שהמורות תהיינה מנתחות והמנהלים יעבדו בפרקליטות. ממילא, חלמאות גדולות יותר ממה שכבר יש שם, לא ניתן להעלות על הדעת.

ויקום הנהגים ויהפכו לשגרירים
ניסים בן- שטרית, סמנכ"ל למנהל במשרד החוץ לא מבין למה נהג עם 10 שנות לימוד ושרת, כמו זה מהאייטם הקודם שאו-טו-טו הופך רופא, לא יכולים להתמנות לתפקיד קונסולים. לכם יש תשובה?.

למדינה לא שווה להשקיע בילדים מוכי תסמונת דאון
למדינת ישראל יש כסף לממן ארנונה למפלגות ולישיבות חרדיות, אבל אין לה כסף לפטור מארנונה מרכז לטיפול בילדים מוכי תסמונת דאון. טוב, זה ברור, אין להם כוח פוליטי, לא צריך אותם בהחלטות מטורפות על תקציב, התנתקות, התכנסות ובדרך התבטלות. אז למה להשקיע?.

הרב שלא לוחץ ידי אישה- שוכב עם זונות
איפה בילה הרב שמסרב לגעת בנשים? ברור, לא?, בבית זונות כמובן. הרב דיוויד ג'אפה ממנצ'סטר, שהתראיין בטלוויזיה וסיפר, שאסור לו ללחוץ ידי אישה צולם בבית זונות. מה שנכון נכון, גם שם הוא לחץ את שדיה וירכיה אבל לא את ידיה.

נעמ"ת נלחמת בעובדות שלה שנכנסו להריון
נעמת, מצד אחד לוחמת למען נשים, מצד שני, לוחמת נגד שנים, שמפריעות לה. כך פיטרה נעמת עובדת בהריון, למרות ישעה שהפיטורין מנוגדים לחוק. לא נעמת לי נעמ"ת, היום יותר מתמיד.

אונס קבוצתי בחסות בית חולים וולפסון
ואסיים בסיפור על מ', שהתאשפז בבית החולים וולפסון לבדיקה אינטימית, ובחדר נכחו סטודנטים. מ' התנגד לנוכחותם, וכתוצאה מכך, סירבה הרופאה לבצע את הבדיקה. רק בהתערבות עו"ד הואילה המערכת הרפואית למלא אחר מחוייבותה, לטפל בלקוח, בצורה פרטית ומכבדת את שני הצדדים.
מידי חודש, בעת שאני פונה לקו"ח, אני מגלה שבחדר הטיפולים, בצד הרופא המטפל/ת נמצא או נמצאת סטודנט/ית. חד משמעית, אני באסרטיביותי, כי רבה היא, מורה לכולם, מלבד לרופא/ה לצאת מהחדר. ההיגיון הפשוט והקר הוא ידידנו, אנא הפעילו אותו בכל אימת, שלא ברורה לכם הדרך. הוא המצפן האולטימטיבי בעת צרה.
שירית בן- ישראל

מרצה, יועצת, חוקרת ומאמנת
אנשים בעסקים ובקריירה
מומחית להעצמה מעשית

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית של א-נשים

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: sts4u@bezeqint.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב